Szpital Chorób Płuc im. św. Józefa w Pilchowicach zatrudni Technika informatyki lub elektroniki
w pełnym wymiarze czasu pracy
liczba kandydatów do wyłonienia: 1 osoba
Wymagania niezbędne:
– Umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu,
– Wynagrodzenie zależne od posiadanych umiejętności i kwalifikacji,
– Przyjazną atmosferę pracy,
– Wsparcie przełożonych i zespołu.
Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. Nie istnieją bariery architektoniczne utrudniające wykonywanie pracy i dostępność do budynku, do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych.
Pozostałe informacje:
Kandydaci spełniający wymogi formalne będą informowani indywidualnie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Sekretariat Szpitala Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach będzie informował (telefonicznie lub drogą elektroniczną) o wynikach naboru.
Szpital Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach udostępnia dokumenty aplikacyjne do odbioru własnego przez kandydatów w terminie do 1 miesiąca od daty wyboru kandydata do zatrudnienia w danym Dokumenty nieodebrane podlegają komisyjnemu zniszczeniu.
Prosimy przesłać CV wraz z listem motywacyjnym i zgodą na przetwarzanie danych osobowych:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zamieszczonych przeze mnie w przesyłanych dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez Szpital Chorób Płuc im .Św. Józefa w Pilchowicach. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jest jednak niezbędnym wymogiem dla przeprowadzenia procesu rekrutacji przez Administratora. Aby wycofać zgodę, wystarczy wysłać odpowiednią informację na adres e-mail: szpital@szpital-pilchowice.pl Wycofanie zgody nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania przed jej wycofaniem.
Jeśli chcesz abyśmy zachowali Twoje CV dla potrzeb kolejnych rekrutacji dołącz poniższą zgodę:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zamieszczonych przeze mnie w przesyłanych dokumentach aplikacyjnych także dla potrzeb niezbędnych do realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych.