Dyrektor Szpitala Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach przy ul. Dworcowej 31, 44-145 Pilchowice ogłasza konkurs na stanowisko:

Pielęgniarki Oddziałowej Oddziału chorób płuc z odcinkiem zamkniętym leczenia gruźlicy i odcinkiem otwartym diagnostyki i chemioterapii nowotworów.

Kandydaci zgłaszający się do konkursu proszeni są o składanie dokumentów określonych w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 6 lutego 2012 r. w sprawie sposobu przeprowadzania konkursu na niektóre stanowiska kierownicze w podmiocie leczniczym niebędący przedsiębiorcą (Dz.U. 2021, poz. 430) wraz z oświadczeniem, ze kandydat zgłaszający się do konkursu wyraża zgodę na przewarzanie danych osobowych w celach przeprowadzenia postepowania konkursowego na dane stanowisku.

Do konkursu mogą przystąpić kandydaci posiadający kwalifikacje określone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie kwalifikacji wymaganych od pracowników na poszczególnych rodzajach stanowisk pracy w podmiotach leczniczych niebędących przedsiębiorcami z dnia 10.07.2023 (Dz.U. 2023, poz. 1515)

Materiały informacyjne o stanie prawnym, organizacyjnym i ekonomicznym  podmiotu leczniczego dostępne są w Sekretariacie, Dziale spraw pracowniczych Szpitala Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach oraz na stronie BIP Szpitala.

Miejsce oraz termin złożenia wymaganych od kandydatów dokumentów, nie krótszy niż 10 dni od dnia opublikowania ogłoszenia tj. złożenie do dnia 14.07.2025 r. w sekretariacie Dyrektora Szpitala Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach.

Przewidywane miejsce oraz termin rozpatrzenia zgłoszonych kandydatur siedziba Okręgowej Izby Pielęgniarek i Położnych w Katowicach ul. Francuska 16, 40-027 Katowice.

Na kopercie kandydat powinien umieścić swoje imię i nazwisko oraz adres  i numer telefonu kontaktowego, a także adnotację „Konkurs na stanowisko Pielęgniarki Oddziałowej Oddziału chorób płuc z odcinkiem zamkniętym leczenia gruźlicy i odcinkiem otwartym diagnostyki i chemioterapii nowotworów

Więcej informacji w BIP Szpitala Chorób Płuc im. Św. Józefa w Pilchowicach.